قابلیت ها و امکانات پامزی

پامزی، نخستین پلتفرم امور زیارتی ایران

چهارشنبه، نه خرداد 1403
image

آیا برای ثبت نام کاروان‏ های زیارتی با مشکل مواجه هستید؟ یا هماهنگی و دسترسی به خدمات زیارتی در خارج از کشور برایتان دشوار است؟

دیگر نگران نباشید! پامزی، نخستین پلتفرم امور زیارتی ایران، با شبکه سازی هوشمندانه و ارائه راهکارهای نوآورانه، برنامه‌ریزی سفرها و دسترسی به خدمات زیارتی را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‏ کند. با پامزی، به راحتی به تورهای زیارتی داخلی و خارجی دسترسی خواهید داشت و اگر به دنبال خدمات زیارتی خاصی هستید، می‏ توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و آن را برای ارائه‌ دهندگان خدمات زیارتی ارسال کنید. در ادامه، با خدمات ارائه شده در نسخه اول پلتفرم پامزی آشنا می ‏شود. 

- مشاهده و ثبت نام در کاروان‏ های عتبات عالیات 

در اولین نسخه پلتفرم پامزی، زائرین به راحتی می‌توانند لیست کاملی از کاروان‌های زیارتی تحت نظر سازمان حج و زیارت را مشاهده کرده و با استفاده از امکانات جستجویی که در دسترس آنها قرار گرفته، به سرعت از وجود کاروان مورد نظر خود مطلع شوند و در صورت تمایل درخواست خود را برای ثبت نام در کاروان های عتبات عالیات ثبت کنند. درخواست ثبت نام شما برای ارائه دهندگان خدمات (شرکت‏ های مرکزی استان ‏ها، دفاتر خدمات زیارتی، آژانس ‏های گردشگری و دیگر افرادی که در این عرصه فعالیت دارند) نمایش داده می‏ شود و هر یک از ارائه دهندگان خدمات که توانایی ارائه خدمات درخواستی شما را داشته باشد می تواند درخواست مربوطه را جذب کرده و نسبت به ثبت نام شما در کاروان مورد نظر اقدام نماید. نتیجه پذیرش درخواست در کارتابل به شما اطلاع رسانی می شود و از طریق منوی گفتگو در کارتابل می توانید با پذیرش کننده درخواست خود در ارتباط باشید. 

- لیست انتظار پامزی 

با توجه به محدودیت‏ هایی که در تعداد، ظرفیت‏، تاریخ اعزام و برنامه کاروان ‏های زیارتی وجود دارد ممکن است در هنگام جستجو، کاروان‏ مورد نظر خود را پیدا نکنید. در این صورت می‏ توانید از خدمات جذاب و کاربردی «لیست انتظار پامزی» برای اطلاع از زمان قرار گرفتن کاروان مورد نظر در سیستم جامع ثبت نام عتبات عالیات و یا استفاده از خدمات ثبت نام توسط دستیاران مجازی پامزی در صورت ایجاد ظرفیت خالی در کاروان مورد نظر استفاده کنید.   

- ثبت آنلاین درخواست خدمات زیارتی 

ثبت آنلاین درخواست خدمات زیارتی یکی از امکانات جذابی است که در نسخه اول پلتفرم پامزی برای زائرین گرامی فراهم شده است. زائرین گرامی که به دنبال برنامه ریزی و برگزاری سفر شخصی خود هستند، یا ارائه دهندگان تورهای زیارتی که به دنبال تکمیل زنجیره خدمات خود هستند، می‏ توانند ثبت درخواست خدمات زیارتی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین در پلتفرم پامزی انجام دهند. این درخواست ‏ها می‏ تواند گستره متنوعی از خدمات اقامتی، خدمات تهیه بلیت، خدمات تغذیه و خدمات CIP گرفته تا خدمات ترکیبی و سفرهای اختصاصی را شامل شود. درخواست های ثبت شده برای ارائه دهندگان خدمات (نظیر شرکت‏ های مرکزی استان ‏ها، دفاتر خدمات زیارتی، آژانس ‏های گردشگری و دیگر افرادی که در این عرصه فعالیت دارند) نمایش داده می‏ شود و هر یک از ارائه دهندگان خدمات که توانایی ارائه خدمات درخواستی شما را داشته باشد می تواند درخواست مربوطه را جذب و پاسخگویی کند. نتیجه پذیرش درخواست در کارتابل به شما اطلاع رسانی می شود و از طریق منوی گفتگو در کارتابل می توانید با پذیرش کننده درخواست خود در ارتباط باشید. 

- مرکز تماس پامزی

مرکز تماس پامزی به منظور پشتیبانی از خدماتی که از طریق پلتفرم پامزی برای زائرین گرامی فراهم می‏ شود، راه‏ اندازی شده است. شما می‏ توانید با شماره تماس 92004130-021 از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر با کارشناسان مجرب ما در مرکز تماس پامزی تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. امیدواریم ارائه این خدمت در بهبود تجربه زیارتی شما تاثیرگذار باشد. 

سوالات پر تکرار

1- در نسخه اول پلتفرم پامزی چه خدماتی برای زائرین فراهم شده است؟

خدمات «مشاهده و ثبت نام در کاروان‏های عتبات عالیات»، خدمات «لیست انتظار پامزی»، خدمات «ثبت آنلاین درخواست خدمات زیارتی»، خدمات «مرکز تماس پامزی» و خدمات «ایجاد حساب کاربری» از جمله مواردی است که در نسخه اول پلتفرم پامزی ارائه شده است.

2- آیا خدمات پامزی محدود به موارد ذکر شده است؟

خیر. موارد بیان شده خدماتی هستند که در نسخه اول پلتفرم پامزی برای زائرین فراهم شده است. تیم پامزی با مشارکت کارآفرینان، اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه ‏های برتر کشور به صورت مستمر بر روی طراحی راهکارهای نوآورانه متمرکز است و راهکارهای تایید شده توسط تیم مجرب برنامه نویسی پامزی پیاده سازی شده و به پلتفرم پامزی افزوده می ‏شود.

3- چگونه می‏ توانم از خدمات جدید پامزی مطلع شوم؟

برای اطلاع از خدمات جدیدی که در پامزی ارائه می ‏شود کافی است در خبرنامه پیامکی پامزی عضو شوید و یا کانال خدمات زیارتی و گردشگری سپهر را در پیام رسان‏ بله یا پیام رسان ایتا دنبال کنید.

4- آیا تورهای زیارتی پامزی محدود به کاروان ‏های عتبات عالیات است؟

خیر. نسخه اول پامزی با کاروان های عتبات عالیات راه اندازی شده است، اما به زودی سایر تورهای زیارتی از جمله تورهای مشهد مقدس به امکانات آن افزوده می‏ شود.

5- چگونه از نتیجه درخواست ثبت نام در کاروان ها یا درخواست خدمات زیارتی ثبت شده مطلع شوم؟

آخرین وضعیت درخواست ‏های ثبت شده در صفحه حساب کاربری شما نمایش داده می‏ شود. در صورتی که مایل استفاده از خدمات پیامکی پامزی برای اطلاع از نتیجه درخواست‏ های ثبت شده هستید بایستی کیف پول حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

6- چگونه می ‏توانم درخواست خدمات زیارتی ثبت شده را پیگیری کنم؟

درخواست های شما بلافاصله پس از ثبت برای شرکت های مجری و کارگزاران و دیگر فعالان در عرصه خدمات زیارتی قابل مشاهده است. نتیجه پذیرش درخواست در کارتابل شخصی شما اطلاع رسانی می شود و پس از پذیرش می توانید با استفاده از قابلیت های موجود در کارتابل خود با پذیرش کننده درخواست خود گفتگو نمایید. علاوه بر این، در صورتی که نیاز به صحبت با کارشناسان پامزی داشتید، می‏ توانید از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر با مرکز تماس پامزی به شماره تماس 92004130 -021 تماس حاصل نمایید.

سفر شما از اینجا آغاز می شود

پامزی، اولین پلتفرم امور زیارتی و سیاحتی ایران