قوانین و مقررات استفاده از پلتفرم پامزی

تعاریف


1-1- پامزی: اولین پلتفرم امور زیارتی و سیاحتی ایران می‏باشد که با هدف یکپارچه سازی و تسهیل دسترسی به تورها و خدمات زیارتی سراسر کشور ایجاد شده است.

2-1- ارائه دهندگان خدمات زیارتی: شخص حقیقی یا نماینده‌ شخص حقوقی (دارای معرفی‌نامه‌ معتبر از شخص حقوقی) است که صلاحیت لازم برای معرفی و انتشار اطلاعات درباره تورها و خدمات زیارتی، دریافت درآمد ناشی از ارائه خدمات و یا بازپرداخت وجوه دریافتی (در صورت عدم ارائه تمام یا بخشی از خدمات توافق شده) را دارد.

3-1- دریافت کنندگان خدمات زیارتی: شخص حقیقی یا حقوقی که مشخصات وی جهت ثبت نام در تورهای زیارتی و یا دریافت خدمات زیارتی در پلتفرم پامزی ثبت شده (صرف نظر از اینکه مشخصات وی به طور مستقیم یا توسط فردی دیگر در پلتفرم ثبت شده باشد) به عنوان دریافت کننده خدمات زیارتی شناخته می‏شود که از این پس در متن حاضر کاربر نامیده می‏شود.

4-1- تورهای زیارتی: تور زیارتی شامل ارائه یک بسته کامل سفر زیارتی است که در آن مجری، کارگزار، تاریخ رفت و برگشت، برنامه سفر، محل اقامت، خدمات قابل ارائه در طول سفر و هزینه سفر به طور شفاف مشخص می‏باشد.

5-1- خدمات زیارتی: خدمات زیارتی شامل یک یا چند خدمت از بسته سفر می‏باشد که به صورت موردی توسط متقاضی خدمات درخواست می‏شود. به عنوان مثال، خدمات اسکان، خدمات حمل و نقل، خدمات تغذیه، خدمات CIP و یا ترکیبی از آنها جزء خدمات زیارتی محسوب می‏شود.

6-1- رویدادهای زیارتی: رویداد زیارتی برنامه مذهبی با زمان شروع و پایان مشخص و محدود، مکان مشخص و تعریف مشخص از نحوه‌ اجرا است که توسط فرد یا افرادی برگزار می‌شود و در آن عده‌ای دورهم جمع می‌شوند و اطلاعاتی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند که می‌تواند به صورت حضوری و یا آنلاین (وبینار) برگزار شود. حضور افراد در رویداد می‌تواند رایگان یا در قبال پرداخت مبلغی صورت گیرد.


2- قوانین و مقررات مربوط به دریافت کنندگان تورها و خدمات زیارتی (زائرین)

1-2- کاربر پس از ثبت نام در پلتفرم پامزی بایستی نسبت به تکمیل اطلاعات بخش پروفایل کاربری و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کرده و با کارشناسان پامزی جهت انجام فرایند احراز هویت همکاری نمایند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب این امر بر عهده‌ی کاربر خواهد بود. کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغـییر در مشـخصـات فردی خود را در اسـرع وقت در پلتفرم پامزی اصلاح نماید. در غیر این‌صـورت این پلتفرم هیچ مسئولیتی در قبـال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

2-2- کاربر با ورود، ثبت نام یا جستجوی تورها و خدمات زیارتی در پلتفرم یا اپلیکیشن پامزی تمایل خود را برای دریافت پیشنهادات پامزی در قالب پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن اعلام می‏نماید.

3-2- کاربر مسئول نگهداری و حفاظت از نام کاربری و رمز عبور خود می‏باشد و در صورتی که نام کاربری و یا رمز عبور خود را در اختیار شخص دیگری بگذارد مسئولیت ناشی از این عمل به عهده‌ی ایشان است.

4-2- پامزی از یک تیم کارآزموده‌ فناوری اطلاعات برای ارایه‌‌ خدمات خود بهره می‌گیرد، با این حال امکان بروز اختلال در زیرساخت و اینترنت همیشه وجود دارد. بدیهی است پامزی برای حل مشکلات احتمالی مربوط به خود تمام تلاش خودش را می‌کند اما در مورد مشکلات خارج از کنترل مسئولیتی ندارد.

5-2- از آنجایی که پرداخت‏ها بر اساس سیستم درگاه الکترونیکی بانک‌های معتبر کشور تنظیم شده است، پامزی مسئول مشکلات احتمالی پرداخت از طریق بانک‌ها نیست.

6-2- استرداد وجوه پرداختی پس از ثبت نام در تورها یا خدمات زیارتی تابع قوانین و مقررات تعیین شده توسط ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی است، لذا کاربر بایستی پیش از پرداخت وجه شرایط بازپرداخت وجه را مطالعه کرده و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نماید. لازم به ذکر است، در صورتی که قوانین و مقررات استراد وجوه در بخش معرفی تورها و خدمات زیارتی ذکر نشده باشد بدین معنی است که امکان استرداد وجوه وجود ندارد.

7-2 - کاربر پیش از ثبت نام در تورها و یا دریافت خدمات زیارتی بایستی تمامی اطلاعات منتشر شده در این رابطه را با دقت مطالعه نماید. بسیاری از نگرانی‏ها و تماس‏های غیر ضرور با بررسی و مطالعه دقیق شرایط ارائه خدمات برطرف می‏شود.

8-2- در صورتی که کاربر پس از پرداخت وجه از دریافت تمام یا بخشی از خدمات منصرف شود و یا در تاریخ مقرر برای دریافت خدمات غیبت داشته باشد، استرداد وجوه پرداختی تابع قوانین و مقررات تعیین شده توسط ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی است.

9-2- پامزی جهت حصول اطمینان از واقعی بودن تورها و خدمات زیارتی معرفی شده، مبالغ پرداخت شده توسط کاربران را تا زمان برگزاری تورها و یا ارائه خدمات زیارتی به عنوان امانت نزد خود نگهداری می‏نماید و پس از برگزاری تورها و ارائه خدمات موردنظر، وجوه دریافتی را به حساب ارائه دهندگان خدمات زیارتی واریز می‏کند. ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی پس از دریافت وجوه مطابق با سیاست خود در خصوص عودت و استرداد وجه به کاربران تصمیم‏گیری می‏کنند. لذا کاربر جهت لغو درخواست و پس گرفتن وجوه واریزی بایستی با ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی مذاکره نماید.

10-2- در صورتی که کاربر پس از ثبت نام در تورها یا خدمات زیارتی، به هر دلیلی درخواست عودت بلیت را داشته باشد؛ کارمزد پامزی از مبلغ پرداخت شده کسر خواهد شد. درخصوص عودت باقی مانده مبلغ پرداخت شده، کاربر باید با ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی به توافق برسد.

11-2- اطلاعات پروفایل کاربر پس از واریز وجه برای ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی قابل مشاهده است.

12-2- با توجه به اینکه مبلغ پرداختی کاربر جزء درآمدهای پامزی محسوب نمی‏شود، لذا پامزی نمی‏تواند در قبال خرید خدمات فاکتور رسمی برای کاربر صادر نماید.

13-2- در صورت نقض مقررات از سوی هر کاربر یا ایجاد اختلال یا مشکل در عملکرد پلتفرم یا اپلیکیشن پامزی و یا لطمه به حقوق سایرین بنابر دستور مقامات قضایی یا قانونی صالح و یا حسب صلاحدید، پامزی می‏تواند استفاده از خدمات و حساب کاربری کاربر خاطی را محدود کرده یا به حالت تعلیق درآورد و یا آن را مسدود نماید، لیکن مسئولیت دیگری در قبال کاربران و ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی نخواهد داشت و عواقب احتمالی تخلف، بر عهده فرد خاطی است و پامزی می‏تواند مراتب را جهت پیگیری به مراجع ذیصلاح اعلام نماید.


3- قوانین و مقررات مربوط به ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی

1-3- اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت نام در پلتفرم پامزی بایستی نسبت به تکمیل اطلاعات بخش پروفایل کاربری و ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کرده و با کارشناسان پامزی جهت انجام فرایند احراز هویت همکاری نمایند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب این امر بر عهده‌ی کاربر خواهد بود. کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغـییر در مشـخصـات فردی خود را در اسـرع وقت در پلتفرم پامزی اصلاح نماید. در غیر این‌صـورت این پلتفرم هیچ مسئولیتی در قبـال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.

2-3- کاربر با ورود، ثبت نام یا جستجوی تورها و خدمات زیارتی در پلتفرم یا اپلیکیشن پامزی تمایل خود را برای دریافت پیشنهادات پامزی در قالب پیامک، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن اعلام می‏نماید.

3-3- در صورتی که پامزی در هر زمانی با یکی از شرایط زیر مواجه شود، می‏تواند بدون اعلام قبلی اقدام به حذف تمام و یا بخشی از اطلاعات منتشر شده بر روی پلتفرم پامزی کرده، حساب کاربری فرد خاطی را مسدود نماید و یا حسب نیاز نسبت به طرح دعوی و پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی اقدام نماید:

  • o عدم صلاحیت ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی برای معرفی و انتشار اطلاعات در پلتفرم پامزی، دریافت درآمدهای حاصل از فروش و یا عدم صلاحیت و توانایی کافی جهت ارائه خدمات (به تشخیص کارشناسان پامزی)؛
  • o غیرقانونی یا غیر واقعی بودن تورها و خدمات زیارتی معرفی شده؛
  • o عدم صداقت در ارائه اطلاعات صحیح و شفاف در خصوص معرفی تورها و خدمات زیارتی؛
  • o استفاده از قابلیت‏ها و امکانات پلتفرم پامزی برای انتشار اطلاعات شخصی و گروهی، انجام تبلیغات، ارسال بد افزار و ویروس، خرید و فروش کالا و خدماتی که در دامنه فعالیت پلتفرم پامزی تعریف نشده است و به طور کلی هر استفاده تجاری و غیرتجاری خارج از چارچوب همکاری تعریف شده با پامزی؛
  • o تحت پیگرد قانونی بودن ارائه دهنده خدمات و یا تخلف وی از قوانین جاری کشور که موجب عدم احراز صلاحیت وی برای ارائه تورها و خدمات زیارتی شود؛
  • o سوء استفاده ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی از اطلاعات مشتریانی که به واسطه خرید خدمات به آن دسترسی پیدا کرده‏اند.

4- محتوای صفحه معرفی تورها و خدمات زیارتی

1-4- پامزی می‏تواند تا زمان تکمیل اطلاعات صفحه پروفایل کاربری و مشخص شدن وضعیت احراز هویت اشخاص حقیقی و حقوقی از انتشار مطالب ایشان بر روی پلتفرم پامزی خودداری نماید.

2-4- ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی ملزم به رعایت استانداردها و نکات بیان شده در تدوین و انتشار مطالب خود بر روی پلتفرم پامزی هستند.

3-4- ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی در صورتی که به عنوان بازاریاب یا واسطه فروش خدمات برای سایرین فعالیت دارند بایستی این موضوع را در زمان ثبت نام به کارشناسان پامزی اعلام کرده و از مرجع اصلی ارائه تورها و خدمات زیارتی رضایت نامه فعالیت داشته باشند. در غیر اینصورت، پامزی با اعلام مرجع اصلی ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی می‏تواند نسبت به مسدود کردن حساب کاربری ایشان و بلوکه کردن درآمدهای ایجاد شده اقدام کند. بدیهی است، مسدود کردن حساب کاربری نافع پیگیری قضایی در این خصوص نیست.

4-4- استفاده از قابلیت‏ها و امکانات پلتفرم پامزی تنها برای معرفی و فروش تورها و خدمات زیارتی مجاز است.

5-4- تمامی محتواهای ثبت شده از جمله نوشته‏ها، عکس‏ها، قیمت‌ها، شرایط ارائه خدمات و غیره ابتدا توسط کارشناسان پامزی بررسی شده و در صورت پذیرش بر روی پلتفرم منتشر می‏شود و در غیر اینصورت اصلاحات مورد نیاز اعلام می‏شود.

6-4- حق تصمیم‏گیری برای انتشار یا عدم انتشار محتوای ثبت شده برای پامزی محفوظ است.

7-4- پامزی در راستای افزایش کیفیت می‌تواند پیش از انتشار محتوای ثبت شده تغییراتی را در آن اعمال کند مشروط بر آنکه چنین اصلاحاتی ناقض حقوق ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی نباشد و تغییری در محتوای اصلی و برنامه ارائه خدمات ایجاد نکند.

8-4- هرگونه انتشار یا اقتباس از محتوای پلتفرم پامزی در اینترنت، تنها با ذکر منبع (نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت پامزی) و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و همچنین برای استفاده از محتوای وب‌سایت در رسانه‌های چاپی نیز، دریافت اجازه کتبی از مسئولان پامزی ضروری است.


5- تغییرات در تورها و خدمات زیارتی

ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی در صورت بروز هرگونه تغییری در تورها و خدمات زیارتی اطلاع رسانی شده در پلتفرم پامزی (از جمله تغییرات در برنامه سفر، خدمات قابل ارائه، تغییر اقامتگاه، تغییر در قیمت و غیره) موظف هستند بلافاصله نسبت به اعمال تغییرات در صفحه معرفی تورها و خدمات زیارتی اقدام نمایند و مراتب را جهت اطلاع رسانی به دریافت کنندگان خدمات به صورت کتبی (از طریق ایمیل) و یا به صورت تلفنی به اطلاع کارشناسان پامزی برسانند. در صورتی که تغییرات اساسی باشد و یا ارائه خدمات به هر دلیلی لغو شود، بایستی طبق بند بعدی نسبت به عودت وجوه دریافتی اقدام نمایند.


6- استرداد وجوه به ثبت نام کنندگان در تورها و خدمات زیارتی

1-6- قوانین استرداد وجوه دریافتی از ثبت نام کنندگان در تورها و خدمات زیارتی توسط ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی تعیین می‏شود و می‏تواند برای تورها و خدمات زیارتی مختلف متفاوت باشد.

2-6- در صورت بروز تغییرات اساسی در برنامه تورها و ارائه خدمات زیارتی نظیر تغییر در زمان برگزاری یا تغییر در برنامه سفر و غیره خریدار حق دارد بدون هیچ قید و شرطی خرید خود را لغو کرده و مبلغ واریزی خود را دریافت نماید.

3-6- در صورت ارایه‌ی درخواست‌های متعدد و بیش از حد معمول برای لغو خرید و استراد وجوه پرداختی (به تشخیص پامزی) پامزی می‌تواند راساً برای استراداد وجوه پرداخت‌شده به خریداران تورها و خدمات زیارتی اقدام کند.

4-6- در صورت عودت مبالغ دریافت‌شده توسط پامزی به خریداران تورها و خدمات زیارتی، ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی موظف است کارمزد سرویس پامزی و نیز هزینه‌های مربوط به نقل و انتقال وجوه را به پامزی پرداخت کند. پامزی می‌تواند این مبلغ را از سایر حساب‌ها و تورها و خدمات کنونی همین ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی دریافت نماید.

5-6- چنانچه اراده دهنده تورها و خدمات زیارتی معرفی شده در پلتفرم به هر دلیلی تصمیم به لغو ارائه خدمات داشته باشد، باید از پامزی درخواست تسویه حساب نماید. در این صورت پامزی وجوه دریافتی از خریداران را به حساب آنها پرداخت می‏نماید و کارمزد خود را از ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی دریافت می‏کند و یا از محل سایر درآمدهای همین ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی برداشت می‏نماید.


7- شیوه پرداخت وجوه به ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی

پامزی کل مبالغ واریز شده توسط دریافت کنندگان خدمات را پس از کسر کارمزد خود و حداکثر طی 48 ساعت کاری (از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 16 بعد از ظهر) پس از تاریخ بازگشت از سفر یا ارائه خدمات زیارتی در وجه ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی پرداخت می‏کند. در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به زائرین و تحت شرایطی امکان پرداخت وجه به ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی قبل از تاریخ بازگشت از سفر نیز امکان‏پذیر می‏باشد.


8- نحوه و میزان حمایت پامزی از حقوق دریافت کنندگان تورها و خدمات زیارتی (زائرین)

1-8- پامزی تلاش می‏کند واقعی بودن هویت ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی را بررسی نماید و تنها در صورت تایید آن اطلاعات ایشان را منتشر نماید. لیکن مسئولیت تضمین کیفیت و کمیت تورها و خدمات زیارتی به عهده‌ي پامزی نیست.

2-8- پامزی از الگوریتم‏های هوش مصنوعی برای ارزیابی و دسته بندی ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی بر اساس نظرات ثبت شده کاربران استفاده می‏کند، لذا توصیه می‏شود کاربران پیش از اقدام به خرید تورها و خدمات زیارتی به رتبه ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی که توسط پامزی منتشر می‏شود توجه داشته باشند. بدیهی است، مشارکت کاربران در ثبت نظرات موجب افزایش دقت الگوریتم‏های ارزیابی و رتبه بندی مورد استفاده می‏شود.

3-8- پامزی تلاش می‏نماید تا مجریان و کارگزاران تمامی اطلاعات تورها و خدمات زیارتی خود را به صورت شفاف در صفحه معرفی تورها و خدمات زیارتی بیان کنند، لذا توصیه می‏شود کاربر پیش از اقدام به خرید تورها و خدمات زیارتی اطلاعات مندرج در صفحه معرفی تورها و خدمات را با دقت مطالعه نماید.

4-8- پامزی جهت حصول اطمینان از واقعی بودن تورها و خدمات زیارتی معرفی شده، مبالغ پرداخت شده توسط کاربران را تا زمان برگزاری تورها و یا ارائه خدمات زیارتی به عنوان امانت نزد خود نگهداری می‏نماید و پس از برگزاری تورها و ارائه خدمات موردنظر، وجوه دریافتی را به حساب ارائه دهندگان خدمات زیارتی واریز می‏کند. مگر در شرایطی که ارائه دهنده خدمات زیارتی یک مرجع شناخته شده و معتبر باشد که در اینصورت برای افزایش کیفیت ارائه خدمات امکان واریز وجه پیش از برگزاری تورها یا ارائه خدمات وجود دارد.

5-8- استرداد وجه به کاربران تابع قوانین و مقررات وضع شده توسط ارائه دهندگان خدمات زیارتی است. لذا کاربر جهت لغو درخواست و پس گرفتن وجوه واریزی بایستی با ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی مذاکره نماید. لیکن در صورتی که درخواست کاربر پیش از واریز وجه به حساب ارائه دهنده خدمات به پامزی اعلام شود، وجوه مربوطه به عنوان امانت در حساب پامزی تا حصول توافق نهایی کاربر با ارائه دهنده خدمات حفظ می‏شود و در صورتی که تعداد این درخوست‏‏ها (به تشخیص پامزی) بیش از حد معمول باشد، امکان استراداد وجوه به کاربران توسط پامزی و بدون حصول توافق با ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی وجود دارد.

6-8- ارائه دهندگان تورها و خدمات زیارتی پس از دریافت وجوه مطابق با سیاست خود در خصوص عودت و استرداد وجه به کاربران تصمیم‏گیری می‏کنند. لذا کاربر پس از واریز وجه به حساب ارائه دهنده خدمات جهت لغو درخواست، تغییر برنامه سفر و پس گرفتن وجوه واریزی بایستی مستقیما با ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی مذاکره نماید.

7-8- پامزی هیچ گونه مسئولیتی در خصوص کیفیت و کمیت تعهداتی که ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی می‏دهد از قبیل برنامه سفر، نام و درجه هتل‏ها، کیفیت تغذیه، نوع حمل و نقل، شیوه استرداد وجوه واریزی در صورت انصراف یا نارضایتی از خدمات دریافتی و غیره ندارد و چنین مواردی باید مستقیما از خود ارائه دهنده تورها و خدمات زیارتی پیگیری شود.


9- سیاست حفظ حریم خصوصی

1-9- فایل‏های لاگ:پامزی روش استاندارد استفاده از فایل‌های لاگ را دنبال می‌کند. این فایل‌ها عملکرد بازدیدکنندگان را هنگام بازدید از وب سایت ثبت می‌کنند. معمولا همه پلتفرم‏های میزبان این کار را انجام می‌دهند و این موضوع بخشی از فرایند تجزیه و تحلیل خدمات است. اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط فایل‌های لاگ، شامل آدرس‌های پروتکل اینترنت (IP)، نوع مرورگر، ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی (ISP)، تاریخ و مهر زمان، صفحات بازدید شده و احتمالا تعداد کلیک‏ها است. این‌ موارد با هیچ اطلاعاتی مرتبط نیستند که شخصا قابل‌شناسایی باشند و هدف از این اطلاعات تحلیل گرایش‌ها، مدیریت سایت، ردیابی حرکت کاربران در وب سایت و جمع‌آوری اطلاعات جمعیتی برای توسعه و بهبود هدفمند قابلیت‏های پلتفرم می‏باشد.

2-9- کوکی‏ها و وب سایت‏های اینترنتی:پامزی همانند هر وب سایت دیگری از کوکی‏ها استفاده می‌کند. این کوکی‌ها برای ذخیره اطلاعات از جمله ترجیحات بازدیدکنندگان و صفحات بازدید شده وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اطلاعات برای بهینه‌سازی تجربه کاربران با شخصی سازی صفحه وب‏سایت پامزی براساس نوع مرورگر وب و یا سایر اطلاعات مورد استفاده قرار می‏گیرد.

3-9- سیاست‏های حفظ حریم خصوصی شخص ثالث: حفظ حریم خصوصی بازدید کنندگان و دریافت کنندگان تورها و خدمات زیارتی یکی از اولویت‏های اصلی در سیاست‏های حفظ حریم خصوصی در پامزی است. پامزی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر در محدوده مورد نیاز برای ارائه خدمات و اجرای قرارداد و یا به موجب دستور مراجع ذی‌صلاح باشد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای پامزی وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند. لازم به ذکر است، پامزی با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای استفاده از امکانات پلتفرم اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله ارائه خدمات، مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت پامزی و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه پیشنهادات مرتبط تر به کاربران جمع آوری می‏شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی یا حقوقی مشخص و معین مرتبط نباشند.


10- مالکیت فکری و معنوی

سو‌ءاستفاده از اموال فکری و معنوی گروه پامزی اعم از نام، علامت تجاری و کاراکتر پامزی ، نام دامنه (وب سایت) پامزی، کدهای نرم افزاری، مکاتبات انجام شده، یا استفاده از نام‌ها یا علائم مشابهی که شبه‌برانگیز هستند، به هر طریقی ممنوع است. پامزی در صورت مشاهده چنین مواردی حق اقدام مطابق با قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان، قانون ثبت اختراعات ، طرح‏های صنعتی و علائم تجاری و طرح شکایت به مراجع قانونی ذیصلاح را خواهد داشت و همچنین حق اطلاع‌رسانی به کاربران و سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان اینترنتی و سایر ذی نفعان را برای خود محفوظ می‌دارد.


11- کانال‏های ارتباطی

پایگاه اینترنتی پامزی وب سایت به آدرس https://pamzy.ir و اپلیکیشن پامزی و زیردامنه‏های متصل به این نام دامنه می‏باشد و پامزی تنها از همین طریق و شماره تماس‏های پشتیبانی که در وب سایت مذکور اعلام شده است و سرشماره پیامکی 9999178204 با کاربران ارتباط برقرار می‏کند. پامزی هرگونه مکاتبات اینترنتی، تماس و یا پیامک از طرق ‌دیگر به‌جز آدرس‌های رسمی و معتبر مذکور را تأیید نمی‌کند.


12- اعلام موافقت و رضایت

ثبت نام در پلتفرم پامزی و یا هرگونه استفاده از خدمات این پلتفرم، به منزله موافقت شما با تمامی قوانین و مقررات و سیاست‏های حریم خصوصی ذکر شده می‏باشد.


13- تغییرات در قوانین و مقررات

پامزی در هر زمانی می‏تواند نسبت به اعمال تغییرات و به روز رسانی قوانین و مقررات خود اقدام نماید. لذا قوانین و مقررات مندرج در وب سایت یا اپلیکیشن پامزی جایگزین کلیه توافق‏های قبلی محسوب می‏شود.

سفر شما از اینجا آغاز می شود

پامزی، اولین پلتفرم امور زیارتی و سیاحتی ایران